Mai dátum: 2018.09.20.

Mikor menjünk szabadságra?

2018.06.25

asztroenciklopédia-2018.06,25.-a bolygók meglepnek bennünket

A Nap a Rák jegyében bearanyozza a szívünket, elkezdődnek az év legszebb napjai. Végre szabadságra mehetünk. Sok és remek meglepetésben lehet részünk. Álomszép időszak előtt állunk.

Eszünkkel sokszor mást tervezünk, mint amit a szívünkkel kívánunk.

Nem mindig az utazási prospektusok ígéretei határozzák meg a boldogságunkat. Jól esik a semmittevés egy strandon, túrázni a hűvös hegyekben, izgalmas felfedezéseket tenni egy tanulmányúton, vagy akár otthonunkban is eltölthetünk néhány kényelmes napot.

A bolygók megadják azt a szabadságot, amire mi vágyunk.

Talán már átéltük néhányan, hogy befizettünk egy külföldi útra, amire már nagyon régen vágytunk. Messze az otthonunktól, drága egzotikus helyen. Minden összejött, az előkelő szálloda, a lélegzetelállító táj, a tenger, a finom homokos part, puha, mint a szőnyeg, és mégsem lettek ezek a napok olyanok, mint amilyennek előre elképzeltük. Egyszerűen nem voltunk olyan hangulatban.

Egy másik alkalommal elmentünk a családunkkal egy túrára, amit nem is szerettünk volna, mégis igazi álom lett belőle.

A bolygók mindegyike saját alapelvei szerint mutatja meg szabadságunk alatt a boldogságunkat, az értékek és az erősségek szerint, amelyek éppen a hangulatunkat befolyásolhatják.

Ha egy erős Vénuszállás alatt megyünk szabadságra, akkor ez a bolygó élvezetekkel teli napokat ad nekünk, amelyeket a szerelem, a páros együttlét, a harmónia és szépség utáni vágy határoz meg. ezeket az igényeket betölti egy szerelemes szabadság, de egy megrázó művészeti élmény, vagy a természet szépsége is. Fontos a stílus, a helyes viselkedésmód, a nemes környezet, a masszázsok egy Spa hotelben, a különleges étteremben elfogyasztott ételek. A flörtök, és a szórakozások.

Ha egy erős Mars fényszög alatt megyünk szabadságra: sok kalandban lesz részünk, erősek leszünk, szívesebben próbálunk ki új sportokat, vagy veszünk részt hegyi túrákon. Mozogni vágyunk, az apró kalandok vonzanak, Valaminek mindig történnie kell a szabadságunk alatt. Képtelenek leszünk csak feküdni a strandon.

Ha a Merkúr befolyása erős a szabadságunk alatt: akkor feltétlenül szeretnénk valami újat tanulni, látni, felfedezni. Ez nem jelent konkrétan egy tanulmányutat. Otthon is bővíthetjük tudásunkat, mehetünk a természetbe is barangolni. Szívesebben beszélgetünk majd más emberekkel. Szívesebben megyünk szabadságra a saját barátainkkal, sokat beszélgetünk, közösen ünnepeljünk.

Ha az Uránusz hatása érvényesül a legjobban: Akkor nincs szükségünk óriási kavarodásra. Szívesen kipróbáljuk magunkat a fazekas szakmában, vagy részt vehetőnk akár egy spirituális szemináriumon is. Ez mindenképpen segít a szürke hétköznapokat túlélni. Új tapasztalatokra lesz szükségünk.

Ha a Neptun érvényesül a legjobban a bolygók között:

Akkor emberek és tájak szárnyakat adnak a fantáziánknak. A szabadság alatti élmények mélyen érintik a lelkünket. A legjobb ilyenkor tengerparton lenni, vagy egy tó mellett, vagy folyó mellett.